ИМОФИНАНЦ проширује свој СТОП.ШОП. бренд у Србији

Почетак » ИМОФИНАНЦ проширује свој СТОП.ШОП. бренд у Србији » Вести » ИМОФИНАНЦ проширује свој СТОП.ШОП. бренд у Србији
Аустријска компанија ИМОФИНАНЦ гради трећи СТОП.ШОП. у Србији који ће се налазити у Ваљеву. Пројекат обележава следећи корак у проширењу брзо растућег ланца ритејл паркова у Србији, након отварања првог СТОП.ШОП. објекта у Чачку у априлу 2015. године, и другог у Нишу, који ће бити отворен у пролеће 2016. године. Изградња СТОП.ШОП. ритејл парка у Ваљеву је почела у новембру 2015, а завршетак и отварање планирано је за пролеће 2016. године.
 
„Успех са отварањем првог српског СТОП.ШОП. ритејл парка у Чачку 2014. године и планови за отварање СТОП.ШОП. објекта у Нишу у пролеће ове године засновани су на нашем јасном уверењу да ово тржиште има велике потенцијалима. Имајући то у виду одлучили смо да инвестирамо око 7 милиона евра и изградимо наш трећи српски СТОП.ШОП. ритејл парк у Ваљеву. Као у свим нашим СТОП.ШОП. објектима и у овом новом ритејл парку понудићемо познате међународне и националне малопродајне ланце. План је да у наредне три до четири године изградимо осам до десет додатних СТОП.ШОП. објеката у Србији „, изјавио је Дитмар Рајндл) , извршни директор компаније ИМОФИНАНЦ.
 
„Изградња ритејл парка СТОП.ШОП. је значајна за наш град јер побољшава пословну климу и нашу репутацију, као и могућности запошљавања наших грађана, што је једна од главних предности ове инвестиције. Долазак реномиране аустријске компаније ИМОФИНАНЦ шаље снажну поруку да је Ваљево погодан амбијент за стране инвестиције и да подржава све инвеститоре којима нуди значајне олакшице. Надамо се да ће изградња ићи према плану и да ће наша сарадња и у будућности бити у обостраном интересу“, изјавио је Станко Терзић, градоначелник Ваљева.
 
Трећи СТОП.ШОП. ритејл парк налази се на ужој градској локацији у Ваљеву, граду 100 км југозападно од Београда. До локације се лако долази аутомобилом, као и јавним превозом. СТОП.ШОП. у Ваљеву ће имати око 6.100 квадратних метара продајног простора и 170 паркинг места. Очекује се да ће овај ритејл парк испунити потребе потрошача свих околних области, који броји 58.000 становника и околним подручјем од око 200.000 становника.
 
 
Флексибилни концепт који стоји иза СТОП.ШОП. бренда заснива се на регионалним шопинг центрима на централним локацијама које могу да привуку од 30.000 до 200.000 становника. Ритејл паркови обично имају 2.500 до 15.000 квадратних метара простора за издавање и нуде посетиоцима довољан број паркинг места, оптималан приступ локацији  и високу функционалност уз атрактивну понуду међународних и домаћих брендова. СТОП.ШОП. портфолио ритејл паркова сада обухвата 53 локације у седам земаља (Аустрија, Мађарска, Словачка, Чешка, Словенија, Пољска и Србија).
 
 

Leave a Comment