Контакт центар – нова услуга Градске управе

Почетак » Контакт центар – нова услуга Градске управе » Вести » Контакт центар – нова услуга Градске управе
Градске управе увеле су нову услугу Контакт центар систем који омогућава грађанима да што брже и лакше добију потребне информације о пословима везаним за локалну самоуправу. Овај пројекат је финансирало Министарство за људска и мањинска права, државну управу и локалну самоуправу из Фонда игара на срећу са 1,6 милиона динара.
 
Позивом на број 294 – 999, који се тарифира као локални разговор, аутоматском поруком се саопштава које информације и из којих области се могу добити, притиском на одређени тастер. Информације се могу добити о  порезима, матичним књигама, дечјим додацима и борачко- инвалидској заштити, грађевинарству и урбанизму, инспекцији и комуналној полицији.
 
„Све најчешће тражене информације, као што су информације које се односе на захтев за закључење брака, пријава имена детета, добијање локацијске или грађевинске дозволе, начине и рокове измиривања пореза, надлежности и процедуре у инспекцијским пословима су снимљене на говорном аутомату, а сва друга питања су предмет анализе службеника локалне самоуправе. Рок за одговор на свако постављено питање је 48 сати, значи да ће грађанин у том року добити информацију на свако постављено питање и то e-mailom или телефоном. Ми очекујемо да ће нови сервис грађанима за врло кратко време испунити своју функцију и да ће смањити напор наших суграђана да за одређена питања морају да посећују Градску управу. Циљ нам је да све информације доставимо у року од 48 сати, осим оних информација које траже додатне анализе или координацију са неким другим предузећима“, рекао је на данашњој конференцији за новинаре уприличеној поводом увођења Контак-центра Александар Ранковић, члан Градског већа.
 
Град Ваљево је конкурисао код ресорног министарства са још два пројекта. Један се односи на умрежавање месних заједница у јединствену базу података који ће омогућити да грађани своја лична документа добијају у месним заједницама и други који подразумева реконструкцију и уређење службеног улаза у Градску управу.
 
„С обзиром на то да конкурс још није завршен, ми се надамо да ћемо добити средства за реализацију и ових пројеката. Министарство процењује који од ова два пројекта доноси већу корист грађанима, а вредност сваког од њих је око два милиона динара“, рекао је Ранковић.
 
Радно време оператера Контакт центра је сваким радним даном од 8 до 14.30 часова. Пре и после радног времена Контакт центра, као и у дане викенда, или празника, укључиваће се говорне поруке. Циљ реализације овог пројекта био је модернизација услуга локалне самоуправе у складу са европским нормама, али и увођење што једноставнијих процедура у комуникацији на релацији Управа-грађани. 
 

Подели на друштвеним мрежама...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Leave a Comment