Пројекат прикључка улица Мирка Обрадовића и Синђелићеве

Početak » Пројекат прикључка улица Мирка Обрадовића и Синђелићеве » Вести » Пројекат прикључка улица Мирка Обрадовића и Синђелићеве
Главни грађевински пројекат саобраћајног прикључка улице Мирка Обрадовића на Синђелићеву улицу представили су данас надлежни из ЈП „Дирекција за урбанизам, грађевинско земљиште, путеве и изградњу Ваљева“ и предузећа „Модел 5“ из Београда. Новинарима је презентовано на који начин је брзо, квалитетно и јефтино могуће спојити Улицу Мирка Обрадовића и мост у Синђелићевој улици.
 
В.д. директора градске Дирекције Драган Јеремић је истакао да је на челу тима који је у протеклих годину дана урадио више улица и путева него у претходних пет година.
 
„Овај пројекат који данас представљамо је реалан спој квалитета и могућности. Ми не можемо да радимо пројекте од 50 милиона динара, већ наши пројекти морају бити што рационалнији, а у служби грађана и да испуне ону сврху због којих се и раде. Иза овог пројекта не стоји никакав лоби, већ је ово пројекат који је у интересу грађана Ваљева, а тај интерес је много већи од појединачног интереса. Циљ је да се демистификује прича око овог саобраћајног пројекта“, рекао је Драган Јеремић.
Петар Рековић, из пројектантског тима предузећа „Модел 5“ представио је пројекат и анализу значаја отварања овакве саобраћајнице у центру града.
 
Изградњoм шест метара широке саобраћајнице са тротоарима, дужине 30 метара пре моста, са потпорним зидовима који не би били на већој висини од садашње Синђелићеве улице, Ваљево би имало бројне користи.
 
„Смањило би се саобраћајно оптерећење у централној градској зони, смањило би се време путовања, омогућио би се лакши излазак из града, лакши приступ ватрогасним и санитетским возилима, лакши приступ особама са инвалидитетом, омогућен би био бициклистички саобраћај и повећала би се атрактивност улице и овог дела града“, набројао је Рековић неке од најважнијих добробити повезивања две саобраћајнице.
 
Нису занемарљиве уштеде ни у смањењу потрошње горива, временским уштедама, мањем загађењу ваздуха, кажу пројектанти из „Модела 5“ и наглашавају да након два месеца рада на пројекту, нису уочили ниједну лошу страну. Једина лоша ствар је, како кажу, што овај пројекат Ваљево није раније урадило.
 
Иако је буџетом града Ваљева за ову годину опредељен новац за спајање саобраћајница, то неће бити могуће, јер је надлежно министарство забранило примену Плана детаљне регулације центра града, док се не усклади са законским прописима. А према речима, в.д. директора градске Дирекције, пропусти су искључиво процедурални и неће утицати на значајнију промену планова за овај део града.
 
Виолета Петровић, помоћница директора за сектор урбанизма рекла је да због процедура у изради оваквог документа, он може бити израђен за око 8 месеци и да се најраније половином идуће године може очекивати усвајање новог Плана детаљне регулације, након чега ће уследити спајање ових саобраћајница.
 
Израда Главног грађевинског пројекта спајања ових саобраћајница коштала је 50.000,00 динара, а процењена вредност радова је 4.500.000,00 динара.
 
 
 

Leave a Comment