Данас, на деоници пута где се врше радови у Белошевцу, о текућим и за наредни период планираним реконструкцијама путева на територији Ваљева, говорили су градоначелник Ваљева др Слободан Гвозденовић и заменик градоначелника др Драган Јеремић.
Градоначелник др Гвозденовић се овом приликом посебно захвалио председнику општине Уб Дарку Глишићу који је помогао и несебично пренео своја знања како и на који начин се могу од ЈП ,,Путеви Србије“ добити нека средства за реконструкцију путева на територији града Ваљева и изразио велико задовољство што су ,,Путеви Србије“ и премијер Вучић тада препознали захтев града Ваљева и уз асистенцију господина Глишића омогућили да се до ових средстава дође. Он је изразио мишљење да је Влада Републике Србије исто тако спремна да нам помогне, како је била спремна на челу са премијером Вучићем и додао:
,,Ово је инвестиција од око милион евра. Један део пута се ради овде, на путном правцу кроз Белошевац ка Мионици. Други део је Душанова улица, што је путни правац за Бајину Башту, где ће се извршити детаљна реконструкција и коловоза и колодвора, тако да мислим да су то средства која су изузетно значајна. На овом путном правцу имате индустријских постројења, међу којима је, пре свега, огромна фабрика Вали, тако да објашњавати значај овог пута, што се тиче саме производње и уопште кретања радника, људи и робе је излишно.“
Заменик градоначелника др Јеремић је нагласио да су саобраћајница у Белошевцу и Душанова улица од Бироа до пута ка Лозници и до пута за Бајину Башту, на којима се врше радови, једне од најурушенијих саобраћајница и додао:
,,Нама су Путеви Србије направили велику услугу самом чињеницом да нам саобраћајницу локалног карактера, која је споредни пут за Мионицу, раде и асфалтирају. Укупна дужина је три километра од постројења ,,Вали“ до обилазнице. Наша идеја је да се ова саобраћајница састави са путем за Мионицу, како бисмо направили једну заобилазницу која би сигурно била комфоран начин доласка у индустријску зону, а да се не иде кроз део града. Имали смо идеју да урадимо и стазу за бициклисте, међутим велики је проблем одводних вода, вода које силазе са ових брда. Од овог канала, изнад ког је једино могуће радити стазу, се одустало јер нисмо могли да нађемо решење како да га зацевимо. Остало је да се размишља о доњем каналу и да видимо на који начин би могли то да урадимо да би добили ту стазу.“
Јеремић је рекао да су у договору са ,,Путевима Србије“, на иницијативу града Ваљева и уз помоћ Владе Србије добијена средства за реконструкцију клизишта на путу за Лелић како би се саобраћај изместио из града, најавио да ће ово јавно предузеће улагати у путеве за Дивчибаре и додао да су у току преговори са општином Лајковац око формирања индустријске зоне уз целу деоницу пута од Ваљева до Лајковца, односно до Непричаве.
,,Питање четири дупле траке до Непричаве решено је тако да идемо са постојећом саобраћајницом у профилу који смо до сада радили- од пет трака где је то могуће, односно од четири где то није могуће. Идејни пројекат је већ у ,,Путевима Србије“, међутим, проблем је што ми ту морамо да направимо шири консензус. У договору са ,,Путевима Србије“ и ,,Железницама Србије“ ми морамо тај пројекат урадити. Како ћемо и кад дефинисати и успети да завршимо то, не бих могао сад да кажем, али је чињеница да тај пројекат морамо урадити у неко догледно време, а то је неких шест до осам месеци како би могли да ту саобраћајницу наставимо.
Пут од Ваљева до Непричаве је идеалан простор за формирање индустријске зоне јер је близу ауто-пута. Мислим да су све то предности и погодности које ми као град треба да уважимо и искористимо.“