У Шалтер сали Градских управа постављен је савремени дигитални систем који омогућава грађанима да не чекају у редовима и да брже и ефикасније заврше послове због којих су дошли. Монитор са понуђеним опцијама постављен је на уласку у салу на шалтеру информације. Ту грађани бирају услугу притискањем екрана осетљивог на додир и опредељују се за једну од понуђених опција- шалтере 3 и 4 где је писарница, шалтере 5 и 14 где су матичари, шалтер 8 где грађани могу поднети захтев за родитељски додатак и породиљска права, шалтер 9 где се примају захтеви за дечији додатак, шалтере 11 и 12 где је овера докумената, шалтер 13 где се издају грађевинске дозволе или шалтер 15 где се издају пореска уверења. Након одабира опције, грађани добијају листић са уписаним подацима и редни број са назнаком на који шалтер би требало да иду, сачекају да се на дисплеју објави њихов број уз позив да могу завршити планиране послове.
Пракса је показала да овакви дигитални услужни системи знатно олакшавају процедуре у условима када су највеће гужве у Шалтер сали Градских управа. То се пре свега односи на периоде у години када грађани Ваљева имају потребу да у великом броју у исто време оверавају документа, узимају изводе, дозволе, подносе захтеве или достављају поднеске. Да је потреба за оваквим системом изражена, показале су недавно и велике гужве приликом подношења захтева за легализацију. У новим условима, са модерном опремом и уређеним системом, учињен је значајан помак на првом месту за грађане Ваљева. Такође, створени су услови да службеници Градских управа свој посао обаве брже и ефикасније у складу са модерним приступом и трендовима својственим европским градовима.
Подсећања ради, реновинарање Шалтер сале реализовано је почетком године у оквиру пројекта „Ближе грађанима“ за који је Град Ваљево од Министарства за државну управу и локалну самоуправу на конкурсу добило средства у износу од 2,1 милион динара. Модернизацијом шалтера, куповином нових рачунара, постављањем фиксних столица, унапређењем комуникације између службеника и грађана и сада увођењем дигиталног услужног система редова, створени су функционално и амбијентално знатно бољи услови у складу са пројектом и савременим европским трендовима.
Жао нам је, да би поставили коментар, морате бити пријављени.