• О Ваљеву
  • Ваљево се налази у западној Србији на непуних 100 километара југозападно од Београда. Градско језгро смештено је у котлини кроз коју протиче река Колубара. Ваљево спада међу већа и развијенија насеља у Србији.

Завршено асфалтирање у селу Врагочаница

Почетак » Завршено асфалтирање у селу Врагочаница » Актуелно » Завршено асфалтирање у селу Врагочаница

Предузеће за путеве „Ваљево“ је ових дана завршило асфалтирање пута у дужини од 500 метара у селу Врагочаница. Вредност радова је три милиона динара са ПДВ –ом. Према последњем попису из 2011. године, ово село има 325 становника. „Желим да се захвалим градоначелнику господину Слободану Гвозденовићу. Овде већ 25 година ништа није рађено, испуњено је обећање, добили смо 500 метара пута и плочасти пропуст. Имамо сто домаћинстава овде, а овај део има 12 кућа. Овај пут повезује Бобовске баре и Врагочаницу према Каменици. Значајно је за све нас, тако да смо много захвални градоначелнику“,  речи су председника Месне заједнице Врагочаница Милоша Ћесаревића.„Градоначелник Ваљева је био овде у посети и обећао је да ће пут бити асфалтиран, као и да вам пренесем да ће се радови наставити и следеће године. Градско руководство на челу са градоначелником др Слободаном Гвозденовићем је видело да у овом селу има велики број младих људи и деце. Такође смо били у прилици да видимо да овде има доста воћњака, малињака и велики број људи се бави сточарством. Политика Градског руководства је село, што је пример да је преко 80 километара асфалтирано путева на сеоском подручју. Имајући у виду наш буџет, према званичним подацима један је од три буџета по стабилности у Србији, тако да су сва очекивања да ћемо следеће године наставити још више да асфалтирамо“, нагласио је проф. др Мирољуб Ивановић, члан Градског већа.Тренутно се у Врагочаници ради плочасти пропуст у вредности од 2.400.000 динара, а извођач је „Едификатор“ из Мионице. У овом тренутку уложено је нешто мање од пет и по милиона у ово село, а по речима Зорана Трифуновића, руководиоца Одељења за грађевинско земљиште и инфраструктуру, није случајно што је изабран баш овај део пута јер ту има једна велика узбрдица која је људима представљала проблем, због које су морали да иду другим путем и заобилазе око 30 километара.